ابزارهای دریل‌کاری, بوش, معرفی ابزار, ویدئو

بررسی دریل شارژی ۵ کاره FlexiClick بوش

دریل شارژی ۵ کاره FlexiClick بوش

 دریل شارژی ۵ کاره FlexiClick بوش یکی از محصولات بوش است که در بازار ایران هم ورود پیدا کرده‌اند. در این مقاله به بررسی دریل شارژی ۵ کاره FlexiClick بوش و امکانات و قابلیت‌های آن خواهیم پرداخت. با ما در ادامه همراه باشید.

 دریل‌های ۱۲ ولتی با باتری‌های لیتیوم علاقه‌مندان مخصوص به خود را دارند. از مزایای دریل‌های ۱۲ ولتی می‌توان به‌آسانی در استفاده، وزن کمتر، جمع‌وجور بودن اشاره کرد.

دریل شارژی ۵ کاره FlexiClick بوش یکی از گران‌ترین دریل‌های شارژی در میان هم‌رده‌های خود است. در این نوشته به معرفی این دریل پنج‌کاره BOSCH می‌پردازیم این دریل نسل جدید دریل‌های شارژی است. در پایان این نوشته، ویدئویی از معرفی این دستگاه قرار دارد. با ما همراه باشید…

دریل شارژی ۵ کاره FlexiClick

از نظر طراحی این دریل شارژی به گونه ای ساخته شده است که امکان تعویض سَری آن وجود دارد و هر کدام از این بخش ها کارایی مخصوص به خود را دارند. به عبارتی با این دستگاه امکان انجام ۵ خدمت ویژه را دارید. در ادامه به معرفی هر یک از این بخش ها می پردازیم.

پش از این فستول Festool’s PDC-18/4 Quadrive را با چهار کارایی مختلف و قیمتی کمی بالاتر معرفی کرده بود و بوش هم پس از آن ۵ کاره FlexiClick را معرفی کرد. در این نوشته تمرکز ما به معرفی FlexiClick است و در آینده در مورد PDC-18/4 Quadrive فستول هم مطلب منتشر خواهیم کرد.

دریل شارژی ۵ کاره FlexiClick

قابلیت های دریل پیچ بند FlexiClick بوش

سَری این دریل به‌راحتی و بدون هیچ کلیدی باز و بسته می‌شود و شما می‌توانید با چرخش سَری سه نظام، اقدام به تغییر سری ها کنید. این چرخش حتی از نصف دور هم کمتر است و در سریع‌ترین حالت انجام می‌شود. همچنین از سیستمی برای قفل‌کردن هر مدام از این سری ها استفاده می‌شود تا خیالتان از بابت ثابت ماندن سری راحت باشد.

دریل پیچ بند FlexiClick بوش

 این چهار سری بستن پیچ در سخت‌ترین نقاط ممکن را هم برای شما آسان می‌کند. هرکدام کارایی منحصربه‌فرد خود را دارند و بر مشکلات شما در بستن پیچ‌های مختلف، غلبه می‌کنند.

 در حالت استاندارد شما می‌توانید با نصب آچارپیچ‌گوشتی، پیچ‌های چوب و ام‌دی‌اف را به‌راحتی ببندید.

دریل پیچ بندبوش

سری کج با زاویه قائمه

با استفاده از سری کج آن، پیچ‌هایی که به عنوان مثال بین دو قسمت که دسترسی آن محدود است، قرار گرفته اند را به راحتی ببندید. این سری در دو طرف چپ و راست قابل استفاده است. جالب اینجاست که هرکدام از این سری ها را می‌توانید بر روی سری دیگر ببندید و از دو قابلیت در یک زمان استفاده کنید.

دریل پیچ بند FlexiClick

سری انحرافی دریل پیچ بند بوش

این سری برای بستن پیچ‌هایی که در کنج یا گوشه کار قرار دارند به کار می‌رود. اگر به این قابلیت خوب فکر کنید، به خاطرتان می‌آید چندین بار در زمان انجام کار با چنین مشکلی مواجه شده بودید.
زاویه قسمت آچارخور هم قابل‌تغییر است تا آن را باتوجه‌به محل قرارگیری پیچ تنظیم کنید. این تغییر در ۱۶ حالت و به‌صورت ۳۶۰ درجه‌ای قابل‌تنظیم است.

دریل پیچ بند شارژی

چراغ LED موجود در کنار کلید دستگاه، به شما کمک می‌کند در قسمت‌هایی که نیاز به نور بیشتر دارید، دید بهتری داشته باشید.

چراغ LED پیچبند

نشانگر باتری هم میزان شارژ موجود در باتری را نمایش می‌دهد.

باتری پیچبند شارژی

مثل بیشتر پیچ بندهای موجود در بازار، FlexiClick هم دارای موتور دو سرعتِ با حداکثر ۱۳۰۰ دور در دقیقه هست.

دریل شارژی ۵ کاره FlexiClick

کیف برزنتی این دستگاه آزادی عمل بیشتری برای نگه‌داری و حمل دستگاه فراهم می‌کند. همچنین در مجموع وزن کمتری را حمل خواهید کرد.

کار با دریل پیچ بند

 در مجموع این دستگاه را می‌توان گزینه مناسبی برای کابینت‌سازان و نجارها دانست. همچنین نمی‌توان از استفاده از این ابزار در صنایع دیگر هم غافل شد.

 قیمت این دستگاه در بازار ایران تا به این تاریخ حدود ۸۹۰٫۰۰۰ تومان است.

گردآوری و تنظیم: آیچوب

9 نظر در “بررسی دریل شارژی ۵ کاره FlexiClick بوش

  1. افشین گفت:

    سلام میشه در مورد پیچ گوشتی شارژی بوش مدل IXO نظرتون رو بگید.من دریل جدا میخوام خریداری کنم و در کنارش یه پیچگوشتی میخوام که ضعیف هم نباشه. میخوام ببینم ارزش خرید داره یا نه.قیمت حدود ۶۰۰ هست الان.برای کار با چوب میخوام.

    1. آیچوب گفت:

      سلام
      ۶۰۰ هزار تومان برای پیچ گوشتی شارژی در بازار فعلی قیمت ناچیزی هست
      حتما نباید با این قیمت توقع بوش و دیوالت و فلکس و .. را داشته باشید.
      برای نجاری نیاز به پیچ گوشتی شارژی قوی با گشتاور بالاتر دارید مخصوصا وقتی به نصب می رسید
      بوش مدل ixo یک پیچ گوشتی شارژی خانگی هست. رنگ سبز بوش برای این کاربردها ساخته میشه و تنها برای استفاده های ساده خانگی می تونه مناسب باشه و در کارگاه و ساخت و نصب حتما کم خواهد آورد.
      کف قیمت برای پیچ گوشتی شارژی را روی ۱.۲ م.ت قرار دهید.

      1. افشین گفت:

        سپاس فراواااان

  2. حسین نخعی گفت:

    با سلام واحترام ب اساتید بزرگوار…یک سوال ساده ولی مهم برای خودم..دارم.بفرمائیدباطریهای دلرشارژی لیتیوم درشارژاولیه چندساعت بایدبه شارژباشند..

    1. آیچوب گفت:

      سلام جناب نخعی عزیز
      تا اونجایی که بنده میدونم، باتری های لیتیومی نیاز به شارژ اولیه ندارند.

  3. رضا رفیعی گفت:

    سلام
    میشه این مدل رو با مدل ااگ مقایسه کنید و بگید کدوم ارزش خرید بیشتری داره.
    ممنون میشم اگه زود جواب بدید بگید کدوم بهتره…

    1. امیر غفرانی گفت:

      سلام
      فکر نمیکنم این مدل در حال حاضر موجود باشه دریل ۱۲ ولت آ ا گ با سری های قابل تعویض انتخاب خوبی هست اگر دنبال دستگاه بهتری هستید فاین هم همچین مدلی داره اما با قیمت حدود ۲ برابر

  4. جمال گفت:

    سلام به نظر شما این چند کاره بوش بهتره یا یه
    مدل مارگ ااگ هست اونم دقیقا همیجوری
    کدومش بهتره ااگ یا بوش؟؟ قیمت ااگ هم دقیقا حدود همین قیمت بوش هست

    1. امیر غفرانی گفت:

      سلام
      بستگی داره بهتر بودن در چی بدونید.از نظز باطری آ ا گ شرایط بهتری داره چون باطری هاش ۲ آمپر هستن و همینطور مدت گارانتی طولانی تری هم داره

برای ثبت نظر لطفا وارد اکانت خود شوید ( عضویت رایگان است )

[dm-modal]